Sajtóközlemény

SAJTÓKÖZLEMÉNY


Microsoft Navision integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a BE.ST Automatizálási Kft-ben

2014. március 13.


A BE.ST Automatizálási Kft. 1.529.000 forint vissza nem térítendő támogatáshoz jutott az Új Széchenyi Terv keretében kiírt „Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása” című pályázaton.


A cég fő tevékenységi köre a szerszámgép- és autóipari mérnöki tevékenység. Szerszámgépek javításával, tervezésével, egyedi folyamatirányítási rendszerek tervezésével és bevezetésével foglalkozik a vállalkozás, miközben ezzel párhuzamosan külföldi cégek képviseletét is ellátja hasonló piaci szegmensben. A fenti feladatokon túl ipari számítógépek programozását is végzi a vállalat.

A vállalkozás fő megrendelői leginkább az autóipari, járműipari cégek és beszállítóik, de kis műhelyeknek is dolgoznak, ám az elmúlt évek jellegzetes tendenciája, hogy a kis céges ügyfelek lassan lemorzsolódnak, mert nem bírják megfizetni a minőségi mérnöki munkákat, vagy éppenséggel nem bírnak fennmaradni a jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben és ezért megszűnnek. Ennek megfelelően a vevőkör egyre jobban a nagyobb multinacionális cégekre szűkül, egyúttal koncentráltabbá válik.

A projekt keretében a cég a Microsoft Dynamics NAV integrált vállalatirányítási rendszert kívánja bevezetni, melyhez a rEvolution Kft-t választaná, mint beszállítót. A Dynamics NAV rendszert világszerte, de főként Európában elterjedten használják kereskedelmi és szolgáltatási tevékenységet folytató vállalatok gazdálkodásának és ügyviteli folyamatainak irányítására. A Dynamics NAV rendszer költség hatékony megoldást nyújt, hiszen kifejezetten a kis- és középméretű vállalatok igényei alapján készült. Moduláris felépítése lehetővé teszi, hogy a vállalatok a pénzügy-számvitel, a beszerzés és értékesítés, a CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés), a termeléstervezés és irányítás, a szerviz, a raktárkezelés, a tárgyi eszköz és humánerőforrás-gazdálkodás területein - akár egymástól függetlenül is - kiválaszthassák a számukra szükséges funkciókat.

Jelen projekt keretében a 1. Vállalati CRM, értékesítés, az 5. Beszerzési, logisztikai terület, a 7. Pénzügyi, számviteli terület, a 10. Munkafolyamat-irányítási rendszer (WF) és a 11. Elektronikus iratkezelési rendszer modulokat kívánjuk bevezetni. A rendszer működéséhez egyéb szoftvereket is beszerzünk, mint pl. MS Office irodai programcsomag, M-files dokumentumkezelő és workflow szoftver, ACRONIS biztonsági mentési programok, ABBYY szövegfelismerő és Symantec rendszerkezelő szoftverek.